Khamis, 2 Februari 2012

Dayana Ada Fakers Di TWITTER

Assalamualaikum Dam Selamat Sejahtera :)
Sehat ? Da makan ke ? Okeyh , lama jugak saya tak update pasal D kan ? Saya akan update kan fakers D di twitter . Korang da FB ? Okeyh no korang ada twitter ? Mungkin tak ramai yang ada ! Okeyh nao twitter D yg real adalah : ) teng tedenggg , @d_amerda ! Jangan terpedaya dengan twitter @official_dayana ! Dia fake lah ! Die klonnnnnnn ... SHIT :) Geram ye !
Nak bukti ? Okeyh saya bagi bukti !

Dua2 saya ambik dari Twitter D , sya edit sikit!

















Saya pon ada buat macam tu esklusif dari saya :) tapi dah edit sikit :)

















Itu je yg saya nak share ! Okeyh korang boleh check sendiri tau :) Jangan lupa hack twitter tu ! Kalau korang nk bukti lebih kukuh ! Nantikan entry seterusnya ! Bye2 :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan